marți, 22 septembrie 2009

Regulamentul scolar

Este interzis elevilor:"Sa deterioreze bunurile din patrimoniul de invatamant(recuperarea pierderii,amenda,sanctiune dupa caz,vinovatul este depistat,paguba este suportata de intreaga clasa sau grup de clase"!Eu unul nu sunt de acord cu legea aceasta pentru ca nu este corect ca toata clasa sa plateasca pentru prostiile sau nazbatiile unuia din clasa.De exemplu daca respectivul vinovat sparge tabla ca vrea sa se dea mare sau pur si simplu greseala nu ar trebui sa fim obligati de legea aceasta ca toata clasa sa platim tabla sparta de un elev inconstient sau din greseala.Asa ar putea face fiecare ce vrea in clasa ca ar stii ca platesc altii pentru el.Fiecare plateste singur pentru greselile personale.Eu nu sunt de acord cu legea asta,si niciodata nu o sa platesc pentru prostia unui elev din clasa mea care distruge ceva.Si eu daca as distruge ceva 100% nu le-ar conveni colegilor sa plateasca pentru mine...ci sa repar sau sa platesc lucrul pe care l-am stricat.Fiecare trebuie sa plateasca pentru greselile lui...

Niciun comentariu: