marți, 15 septembrie 2009

Inceputul sfarsitului


Se pare ca pentru elevi aici incluzandu`ma si pe mine a inceput sfarsitul odata cu inceperea noului an scolar...Pai ce sa va spun,nu`mi pot dori altceva mai mult decat sa nu mai pot dormi dimineata pana la 10-11 ci sa ma trezesc la 6:30 si sa am toata ziua teme si de invatat....Deci nu prea ma bucur ca a inceput scoala,dar ce sa fac,fara scoala e foarte greu.Am asteptat sa inceapa scoala si pentru a`mi revedea colegii si profesorii...pe unii dintre ei...si mi`a fost dor de chiulit si de facut prostii pe la scoala..Acum sunt clasa a 11-a si ar trebui sa ma pun cu burtica pe carte pentru ca anul viitor voi da bacalaureatul..si sper ca ce am auzit sa fie adevarat..adica se vor scoate unele materii....si o sa avem un orar mai lejer..si poate se va schimba si relatia profesor-elev..asa poate va fii mai dulce "iadul"...Ehh...cam atatea..in sfarsit intr`un fel ma bucur ca a inceput scoala...ca sa treaca..si sa vina vacanta.Urez tuturor un an scolar usor..cu putin de invatat si note cat mai mari...

Niciun comentariu: