marți, 22 septembrie 2009

Intamplari haioase

Pff...:))...daca ar fi sa stau sa povestesc lucrurile care s`au intamplat cu mine si in jurul meu in vacanta..:))..mi`ar lua muuuult timp.Dar sa fiu scurt zic si eu vreo 2 intamplari ce au avut loc pe perioada vacantei.Una din ele se intampla in seara de marti spre miercuri chiar inainte de inceperea scolii...Eu si 2 prieteni foarte buni ne`am hotarat sa ne cinstim asa pentru vacanta.Am luat 5 flacoane de bere la 2.5 litri tigari si 2 litri de vin.Ce sa mai povestesc cum am ajuns in seara aia acasa:)):))...ca am cazut in mijlocul drumului..:))..si acuma mai am cicatrici pe mana stanga:))...dar ce sa facem!trebuie sa ne si distram...ce sa povestesc de cei 2 cu care m`am cinstit...unul l`am dus acasa de maini si picioare:))..deci super seara.Alta zi alta poveste....am hotarat sa ma duc cu un vecin la cris sa ne imbaiem intr`o zi foarte caduroasa...Ajungem noi la cris..intram in apa si eu m`am dus mai adanc...pana striga vecinu` la mine "ma vezi la picioare"..cand ma uit in jos 3 serpi...nu foarte mari dar nici mici erau in jurul meu...eu cand i`am vazut m`am speriat..ca am frica de serpi..:))...si a inceput vecinu sa dea cu pietre dupa ei:))...noroc ca eu am sarit afara din apa ca asta imi dadea peste picioare cu bolovani:))...Cam atat...abia astept cealalta vacanta mare.

Niciun comentariu: