miercuri, 8 decembrie 2010

In fata prapastiei


O chestie care va fi foarte interesanta si se va intampla, sper in viitorul apropiat, este sa imi gasesc un loc de munca dupa terminarea acestui an de liceu, ceea ce cred ca va fi foarte greu. M-am tot gandit ca pentru mine cel mai bine ar fi sa imi fac somaj pentru 6 luni, timp in care sa imi caut de lucru. Optiunile nu sunt foarte multe, cauza fiind criza financiara cu care se confrunta atat tara noastra cat si majoritatea Europei. In timpul somajului vreau sa ma relaxez, sa uit de scoala, de tot, iar dupa terminarea celor 6 luni am in plan 2 variante: prima este sa muncesc in tara in domeniul informaticii, si daca as gasi ceva cu siguranta m-as descurca. A 2-a varianta este sa merg sa muncesc dincolo, in afara tarii. Sunt destul de multe oferte prin Spania, Italia, Germania unde se cauta muncitori necalificati, la diferite munci, si plata este mult mai buna, se castiga in medie 1200-1300 euro pe luna, ceea ce in Romania este... imposibil pentru un om de rand. Nu vreau sa zbor cu gandul departe, sa spun ca voi deveni nu stiu ce director, dat fiind faptul ca eu la scoala nu prea invat in ale meseriei, iar chestia cu blogul nu cred si nu stiu daca ma va ajuta foarte mult, deci in caz ca nu gasesc ceva de munca pe la vreun ziar, ca editor, sau mai stiu eu ce, din domeniul meu... cel mai bun lucru este sa plec din tara. Sper sa reusesc sa fac ceva in viata... cu toate ca este foarte greu. Va urez fiecaruia sa aveti o viata buna si succes in tot ce faceti!!!

Locuri de munca in strainatate : link

Locuri de munca in tara, in domeniul meu: link

Niciun comentariu: