marți, 14 septembrie 2010

O noapte furtunoasa

Pff..in vacanta aceasta am avut multe zile memorabile, dar cea mai frumoasa, grea si distractiva a fost in data de 25 august, pe vremea cand impreuna cu grupul de 40 de tineri cu care am facut un tur al tarii am campat la Intorsura Buzaului, o zona bine cunoscuta pentru iernile grele.In timpul zilei a fost o caldura nemaipomenita...pur si simplu te coceai..iar cand a s`a inserat, a inceput sa se lase frigul si sa se innoreze.Abia atunci a inceput chinul nostru cand a inceput sa ploua.5 baieti si-un cort imens de 12 persoane..in care ne-am "inghesuit" 5 oameni.Incepand incet sa ploua am hotarat sa acoperim in totalitate cortul cu prelate..si nailoane si tot felul de chestii..Incet, incet seara s-a lasat...ne-am bagat cu totii in cort si am adormit linistiti..Pe la ora 2 ne-am trezit cu apa in cort..apa de puteai sa innoti in ea..Apoi sa vezi aventura..noaptea..furtuna..noi uzi..bagaje ude..am dat toti buzna in autocar..care cum a putut..prin noroi...altul cadea..altul striga dupa lumina..a fost super.Era la fel de bine..de binisor pot sa zic..daca pe la ora 3 nu ne apuca diareea pe toti..Imaginati-va 40 de oameni care cauta o toaleta noaptea la 3 pe furtuna..:))..e de plans..nu de ras..Totul a inceput de la faimoasele Musli mancate cu lapte din belsug..A fost magnific de distractiv..pentru unii dureros..dar in rest pot sa spun ca a fost cea mai frumoasa zi si noapte din toata excursia...!

Niciun comentariu: