duminică, 31 mai 2009

Excursie la Suncuius


In urma cu 2 ani am fost intr-o excursie la Suncuius,un sat aflat la 60 km de Oradea.In acea excursie am fost cazati la o cabana pe varful muntelui.De acolo se puteau vedea varfurile muntilor si crisul ce trece pe acolo.O priveliste impresionanta.Atunci am fost cu fosta scoala,intro excursie de o saptamana,si as mai merge oricand.in excursie am avut ocazia sa cutreier cele 10 Hotare,un minisat foartre frumos in care au trait bunicii mei si pe care mi-a fost foarte dor sa il vad,pentru ca acolo am crescut.In excursie a fost foarte frumos,foarte frumoase privelistile cabana...oamenii erau primitori de oaspeti.Cand am ajuns la cabana,eu cu niste prieteni am urcat la Cele 10 Hotare unde l-am intalnit pe un unchi de-al tatalui meu care ne-a cinstit prezenta cu palinca de prune si cas.La Suncuius la cabana a fost distractie maxima mai ales seara.In fiecare seara faceam foc de tabara langa cabana si cantam si ne distram.Cel mai mult mi-a placut in excursie ca au fost conditii excelente de cazare.La cabana am avut teren de fotbal si de tenis..masa inclusa cu mancaruri traditionale(clisa si palinca).A fost o excursie frumoasa si sper sa mai mergem de fiecaare data cand se iveste ocazia.

Un comentariu:

Razvy92 spunea...

fain pe acolo asai....